Po niedawnym ogłoszeniu pecetowych wydań produkcji studia Quantic Dream przyszła pora na konkrety dotyczące tych wersji. W sklepie Epic Games Store pojawiły się informacje na temat wymagań sprzętowych gier Heavy Rain, Beyond: Dwie Dusze oraz Detroit: Become Human. Minimalna specyfikacja jest identyczna dla wszystkich trzech tytułów i raczej nikomu nie spędzi snu z powiek: do zabawy ma wystarczyć GeForce GTX 660, procesor Intel Core i5-2400 oraz 4 GB pamięci RAM. Jedyną różnicą są biblioteki programistyczne: Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze skorzystają z DirectX 11, natomiast Detroit: Become Human zrobi użytek z API Vulkan.
Niestety, rekomendowane wymagania sprzętowe znacząco podnoszą poprzeczkę: cała trójka ma potrzebować m.in. 12 GB RAM-u oraz karty grafiki GeForce GTX 1080. W przypadku
Heavy Rain jest to o tyle dziwne, że tytuł pierwotnie ukazał się ponad dziewięć lat temu na znacznie słabszym PlayStation 3. Co prawda, wydanie na PS4 z 2016 roku nieco podrasowało oprawę wizualną, ale nie zmienia to faktu, że różnica pomiędzy minimalnym a zalecanym sprzętem jest drastyczna. Nasuwa się więc podejrzenie, że owa specyfikacja może dotyczyć płynnej gry w rozdzielczości 4K, ale to tylko domysły. Zwraca też uwagę brak informacji o potrzebnym miejscu na dysku twardym, tak więc powinniśmy się spodziewać zaktualizowania wymagań przed premierą tych produkcji. Na razie nie znamy dokładnej daty debiutu żadnej z nich, ale mają się one ukazać na PC
„wkrótce”.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2019-03-24 12:09:12
|
|